Vandaag terug naar Hanoi

13 juni 2017 - Hanoi (Ha Noi), Vietnam

Vanmorgen maar even uitgeslapen want de ochtend-activiteit - het beklimmen van de Hung Kings Tempel met 600 treden - werd voor Susanne net iets te veel van het goede. Gelukkig maar want vanmorgen werd het streek overspoeld met een uitermate heftige regenbui.

Rond 10.30 uur weer in de bus terug naar het eerste hotel voor de lunch en de hotel check-in.

Zelf moest ik om 13.15 uur gereed staan om naar de studio's van VTN te gaan voor een interview dat donderdagavond wordt uitgezonden op VTN1.

IMG_0122 Na kennisgemaakt te hebben met de presentator en de vragen bekeken te hebben, werd ik naar de TV-studio gebracht en zaten we gezamenlijk op een  bank achter een tafeltje. Microfoon opgespeld en wachten op het sein van de opnameleider.

Tegenover ons stonden de welbekende autoqueu's opgesteld en kon ik zowaar de tekst die de presentator oplas ook nog wel een beetje volgen en wist ik dus wanneer de vragen gesteld zouden worden.

Na ruim 20 minuten was het interview gereed en volgens mij is het aardig gelukt :-). Daarna werden door de begeleidster van het organiserend committee mijn antwoorden  vertaald, zodat dit donderdagavond uitgezonden kan worden.

Na 2,5 uur weer terug in het hotel en even relaxen tot 17.30 uur want dan gaan we naar het diner. Er volgen binnenkort foto's van het interview en we proberen de tv-uitzending(en) via YouTube te kunnen terugkijken.

1. William van Leeuwen:
    Persconferentie door Floor.... benieuwd wat hij te melden heeft :-P
  2. Anne-Marie:
    13 juni 2017
    Binnenkort ben je een BV-er :-)
  3. Harry:
    13 juni 2017
    Tussen de Diners door even wat interviews geven.
    Is geen slecht tijdverdrijf, toch :)
  4. Tiny en Frans:
    16 juni 2017
    Wat wordt er veel gepraat! Een leuk, maar enerverend programma. Jullie zullen wel tijd nodig hebben om bij te komen.