Feestelijke gala-avond

13 juni 2017 - Trần Hưng Đạo, Vietnam

Het organiserend committee had voor de 100 Outstanding Vietnamese Donors en de internationale gasten een feestavond georganiseerd op het grote terras van de Bloedbank van Hanoi.IMG_0130

Naast de gebruikelijke toespraken was er gelukkig ook muziek (zelfs een Engelstalige band trad op) en was er voor alle gasten een heerlijk uitgebreid buffet opgesteld.

IMG_0129Ook werden er plaquettes uitgereikt aan organisaties zoals de WHO.

Tevens werd de verjaardag 14 juni van Carl Landsteiner herdacht met een taart en die werd door een aantal internationale gasten aangesneden (helaas niets bij het aansnijden kunnen proeven).

Als slot werden op spectaculaire wijze vanaf het dak van de bloedbank de letters WBBD aangestoken door middel van een lopend vuurtje (zie video).

1. Harry:
    13 juni 2017
    mis ik wat, of zijn er meerdere die de (zie video) niet kunnen vinden?
  2. William van Leeuwen:
    13 juni 2017
    Ik hoorde je hier mee zingen Floor ;-)
    En nee ook ik zie geen video.
  3. Floris Langendam:
    14 juni 2017
    Klopt de video moet ik nog even uploaden wanneer het internet even wil meewerken.
  4. Tiny en Frans:
    16 juni 2017
    Zeker lekker gegeten?
  5. Floris Langendam:
    16 juni 2017
    Het eten in Vietnam vonden wij over het algemeen niet erg lekker. In gerechten met kip en/of vis zaten vaak de botjes en de graten er nog veelal aan of in.
    De meeste dranken waren lauw en dus worden er grote bakken met ijs op tafel gezet, maar ja ... of die ijsblokjes gemaakt zijn van mineraal water is de vraag en dus gebruik je die liever niet. Susanne heeft toch een vorm van voedselvergiftiging opgelopen en haar darmen zijn behoorlijk van streek. Dankzij pillen van de EHBO op het vliegveld van Bangkok de lange terugreis 'overleefd'. En nu thuis voorzichtig met wat ze eet (de Hollandse koffie van gisterenavond thuis was al weer 'fataal').