Naar het hotel in Hanoi

11 juni 2017 - Hanoi, Vietnam

Aangekomen op het vliegveld van Hanoi werden we opgewacht door twee vertegenwoordigers van de National Institute of Hematology and Blood Transfusion.

Omdat Sanquin al enkele foto's van mij had gestuurd werd ik direct herkend en werden ikzelf, Susanne en Annemieke de Fijter heel hartelijk welkom geheten als ware ik een echte VIP.

Zij hadden al zoveel over mij gelezen (via FB zijn diverse foto's van mij gepubliceerd) dat ik meteen met de beide mannen op de foto moest (en die was even later natuurlijk bij de organisatie).

Vervolgens werden wij samen met twee vertegenwoordigers van Thailand naar het hotel gebracht. Dit ietwat gedateerde hotel ligt redelijk centraal in de stad maar of wij veel tijd zullen hebben om deze ' mierenhoop' te bezoeken moet nog maar blijken.

In het hotel stond de vertegenwoordigster die al enkele keren via Annemieke gemaild had ons op te wachten en konden wij de kamer betreden.

Nou nee, even wachten want:

• Ik moest er wel rekening mee houden dat ik de komende dagen veelvuldig geïnterviewd zal worden door allerlei publicerende media.
  • 12 juni om 9.00 uur
  • 13 juni om 13.30 uur
  • 14 juni om 10.30 uur en om 21.30 en dat ook hier en daar live op Nationale Vietnamese Chanel1

Eindelijk konden we na 24 vermoeidende uren voorzien van polo's, caps en badges onze hotelkamer opzoeken om even bij te komen. Want na 3 uurtjes (lokale tijd zondag 18.30 - Nederland 13.30 uur) staat het gezamenlijk diner op de agenda.

1. Harry:
    11 juni 2017
    Een goed begin ....... :)
    Enne straks bij thuiskomst wel ff die polo's, caps en badges 'aangeven' hè :)
    Maar geniet nou samen ook van deze bijzonder reis, is toch iets wat jullie niet zelf verzonnen zouden hebben denk ik.
  2. Christian:
    11 juni 2017
    Hey Harry, is een uitje voor wereld donordag en rara wie koploper is in Nederland qua plasma-donorschap
  3. Anneke:
    11 juni 2017
    Nou... pffffff, ik hoop dat jullie een beetje bij hebben kunnen komen van de lange reis en hopelijk hebben jullie inmiddels van een heerlijk diner kunnen genieten ! Ben heel benieuwd naar jullie verdere avontuur ! XX
  4. William van Leeuwen:
    12 juni 2017
    Ik heb al een nieuwe functie voor je hier: persvoorlichter.
    De taken van de voorzitter overnemen :-P